Хора на поискване

Това го качвам тук (вече почти не използвам блога си), защото – доживях 🙂 – и мен за пръв път да ме цензурират във фейсбук.

 

Ако някои полезни идиоти или тепегьоз тарикати, най-жалки „усвоители“ на нЕчии пари (въх, техни морални височества – уж политици, уж експерти, уж многознайковци от всякакво естество – не знаели, че тези пари са мръсни и кървави 😉 ), добруващи благодарение на чуждото нещастие (е, ми… както е рекъл Дарвин, то това е естественият отбор – как да преебеш себеподобния си), продължават да мътят главите ви с клишето за „естествената“ равнопоставеност между представителство и демокрация (да видиш ти, днешната представителна демокрация била най-адекватният механизъм на представителство на „демоса“ във властта 😉 ; направо ми се драйфа ), да знаете, че тези мишки-тарикати са най-долна проба социална измет.
Нали виждате за какво иде реч: „тълпи на поискване“, „протестиращи на поисване“, „гласоподаватели на поискване“, „борци за социална справедливост на поискване“… все „на поискване“, демек, ако ми платите ще съм „на поискване“ 😦
Добре дошли, ако все още не сте го осъзнали, в света на повсеместната и омнипотентна плутокрация: „плащам ти, за да си ‘на поискване'“. Живеем в епохата на платеното робство: плащат ни (им), за да сме им роби.

https://www.sgtreport.com/articles/2017/8/17/why-was-this-crowd-hire-company-recruiting-25-an-hour-political-activists-in-charlotte-last-week

About vladostoy

Associate Professor in the Institute for the Stady of Societies and Knowledge (Department of Anthropological Studies) at Bulgarian Academy of Sciences
Публикувано на Политика. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар